현재 위치
  1. BRAND
  2. 친환경-지속가능성

친환경-지속가능성

  • Eco-sunstainability(친환경)
  • BRANDSTORY

  • Eco-sunstainability

  • 우리는 투명하고 고객이 쉽게 식별 할 수 있는 구체적인 조치의 증가를 통해 
    미래 세대를 위한 환경 보호에 참여 하고 있습니다.

    • 우리는 투명하고 고객이 쉽게 식별 할 수 있는 구체적인 조치의 증가를 통해 미래 세대를 위한 환경 보호에 참여 하고 있습니다. 습식 제품의 경우 우리는 과잉 착취되지 않은 종 중 선택되어 이미 번식 성숙기에 도달 한 2 종의 참치를 사용합니다. 원료의 완전한 추적성 덕분에 포장에 모든 생산 로트에서 사용되는 참치 종이 명확하게 표시되어 있습니다.

      Schesir is involved in environmental protection for future generations, through an increasing number of concrete actions, transparent and easily identifiable by the customer.For wet products we use only 2 species of tuna, selected among the not over exploited species and that have already reached reproductive maturity. Thanks to complete traceability of our ingredients, on our packaging is clearly indicated the tuna species used in every production lot.

    •  
    • 바다 친화적

      지속가능한 어업에 대한 우리의 헌신은 참치와 함께 제품 뒷면에 '바다 친화적'이라는 기호로 전달됩니다.
      Schesir commitment for sunstainable fishing is communicated on the back side of Schesir products with tuna, with the “Ocean Friendly”symbol.

      포장 및 POP 재료들의 경우, 재활용 가능한 재료가 선호 되며, 가능하면 재활용 종이 또는 통제되고 재생된 산림에서 나온 것입니다 . 포장에 사용되는 종이에서 생성되는 동등한 CO2 배출량은 재조림 조치로 보상됩니다.
      For packaging and pop materials, recyclable materials are preferred and, when possible, in recycled paper or coming from controlled and regenerated forests. The equivalent CO2 emissions produced by the paper used for packaging are compensated for reforestation actions.

      Ocean Friendly

    • 지속가능성 보고

      지속가능성 보고(Sunstainability report) 지속 가능성에 대한 증가하는 노력을 보여주고 보다 투명한 선택을하기 위해 회사는 지속 가능성에 관한 모든 측면에 대한 설명과 회사와 브랜드를 어떻게 다루었는지에 대한 설명이 포함된 비 필수 문서인 지속 가능성 보고서를 작성하기로 결정했습니다. 최근 몇 년 동안 : 미래에 대한 강점, 약점 및 목표. 초판은 2015 년, 마지막 판은 2016 년과 2017 년이었습니다.

      Pure Nature For You

    •  
    •  
    • Agras pet foods

      To demonstrate its growing commitment to sustainability and to make more transparent choices, the company has decided to draw up a non-mandatory document, the Sustainability Report, containing a description of all aspects concerning sustainability, and how the company and the brand have addressed them in recent years: strengths, weaknesses and goals for the future. The first edition was in 2015, the last one in 2016 and 2017.

      Ocean Friendly




    로고

      CUSTOMER CENTER

    • 070-5118-6836

      OPEN: AM 09:00 - PM 05:00

      LUNCH PM 12:00 - PM 01:00

      SAT,SUN,HOLIDAY OFF

      경기도 수원시 영통구 중부대로 263 (원천동) 4층

      (주) 벳글로벌

    WORLD SHIPPING

    PLEASE SELECT THE DESTINATION COUNTRY AND LANGUAGE :

    GO
    close